Een feestje van de blaasmuziek

Op 10 november vindt er een bijzonder dubbelconcert plaats met twee ambitieuze orkesten: het Gelders Fanfare Orkest o.l.v. Erik van de Kolk en Harmonie Koningin Wilhelmina uit Wamel o.l.v. Willem van Zee.

Het concert maakt deel uit van de concertserie HRFSTWND, waarin ieder jaar het neusje van de zalm van de Gelderse blaasmuziek te horen is. Bij dit concert zullen werken te horen zijn van grote namen uit de blaasmuziek: David Maslanka, Bert Appermont, Jan Van der Roost en Bernard van Beurden. Tevens zullen tijdens dit concert de Buma Blaasmuziek Awards worden uitgereikt aan twee getalenteerde en invloedrijke spelers in de blaasmuziek. Hiermee komen de winnaars van 2024 op gelijke hoogte met voormalige winnaars zoals Peter Kleine Schaars en Johan de Meij. Gastheer van de middag zal zijn Ab Nieuwdorp, presentator bij NPO Klassiek.

Interesse? Klik op de knop onder dit bericht of scan de onderstaande QR code: